Najčešća pitanja


PITANJA O NARUDŽBI

Mogu li naručiti proizvod bez registracije?
Možete. Prilikom naručivanja proizvoda u koraku br. 2. Prijavite se, odaberite opciju Brza kupnja te ispunite obavezna polja. Ipak, imajte na umu da prilikom sljedećeg posjeta stranici Vaši podaci neće biti spremljeni.
Zašto je bolje registrirati se nego koristiti opciju Brze kupnje?
Kupac može sam odabrati želi li se registrirati ili ne. Registrirani kupci mogu u svakom trenutku prijavom na svoj korisnički račun pratiti status svoje narudžbe, mogu vidjeti pregled svih svojih narudžbi, omogućeno im je lakše predavanje reklamacija…
Mogu li se tijekom procesa narudžbe predomisliti o artiklu ili njegovoj količini?
Prije plaćanja, u svakom trenutku možete izmijeniti ili odustati od narudžbe.
Mogu li pratiti status svoje narudžbe?
Nakon promjena statusa Vaše narudžbe primit ćete obavijest na Vaš e-mail. Ukoliko niste primili našu obavijest, molimo Vas da provjerite Vašu neželjenu poštu (tzv. Junk). Također, ako ste registrirani korisnik, na Vašem korisničkom računu možete pratiti status svoje narudžbe.
Mogu li naručiti UMi smartphone na jednu adresu, a da mi račun dođe na drugu adresu?
Možete. Prilikom naručivanja proizvoda, u koraku br. 3. Adresa, označite prazni kvadratić pored napomene Molimo koristite drugu adresu za račun te unesite novu adresu na koju želite da Vam stigne račun.
Može li se dogoditi da naručim pametni telefon kojeg nema na skladištu?
Stanje zaliha na UMi.hr web shopu redovito se ažurira. Ukoliko proizvoda trenutačno nema na skladištu, vidljivo ćemo označiti da je nedostupan te ga nećete moći naručiti niti platiti. S obzirom da se radi o ručnom unosu podataka, moguće su greške prilikom unosa. U tom slučaju odmah Vas kontaktiramo te Vam dajemo mogućnost da otkažete narudžbu, ili dogovaramo novi rok isporuke, ako je to moguće.
Zašto Vam je potreban moj telefonski broj?
Telefonski broj nam je potreban kako bismo Vas po potrebi kontaktirali prilikom dostave te prilikom povrata ili zamjene proizvoda.
Mogu li proizvod naručiti telefonski ili putem e-maila, ali pritom iskoristiti pogodnosti koje pruža UMi.hr web shop?
Nažalost, ne možete. Proizvodi se naručuju putem košarice i potrebno je prilikom registracije ili brze kupnje unijeti svoje podatke koji su potrebni na naručivanje proizvoda.
Prilikom narudžbe mi je postavljeno pitanje želim li primati obavijesti, bilten (tzv. Newsletter). Što to znači?
UMi.hr periodično objavljuje članke i novosti vezane uz UMi uređaje te prigodne akcije, popuste. Sa navedenog Newslettera se možete odjaviti u bilo kojem trenutku putem priloženog linka u e-mailu ili slanjem zahtjeva za odjavu na podrska@umi.hr. Dovoljno je poslati prazan e-mail sa naslovom „Odjava“ i više nećete primati obavijesti. Kako mogu biti sigurna/siguran da sam pravilno obavila/obavio kupnju? Nakon što pošaljete narudžbu, primit ćete e-mail sa potvrdom. Ako ne primite e-mail te ga nemate niti u Vašoj neželjenoj pošti (tzv. Junk), obratite se našoj Korisničkoj podršci.

PITANJA O PLAĆANJU

Je li plaćanje karticama skuplje nego plaćanje gotovinom?
Ne. Svaki proizvod ima jedinstvenu cijenu! Ona je ista, bez obzira na način plaćanja.
Na koje načine mogu platiti svoju narudžbu?
Općom uplatnicom ili korištenjem internet bankarstva - na transakcijski račun;  gotovinom i to prilikom osobnog preuzimanja uređaja – pouzećem; jednokratno ili na rate putem kartica: Maestro, Visa, Mastercard, American Express, Diners.
Što znači plaćanje pouzećem?
Plaćanje pouzećem platiti prilikom preuzimanja paketa na Vašoj adresi koju ste naveli za dostavu.
Je li kupovina putem interneta sigurna?
Bez obzira koji način plaćanja odaberete, Vaša transakcija će proći sigurno, za to Vam jamči vodeći svjetski SSL certifikat. Sva kartična plaćanja provode se preko HT PayWay sustava. HT Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

PITANJA O DOSTAVI

Kolika je cijena dostave?
Cijena dostave je 12 kuna za iznose narudžbe do 200 kuna. Za iznose narudžbe preko 200 do 800 kuna, trošak dostave iznosi 30 kuna. Za sve narudžbe preko 800 kuna, dostava je besplatna.
Je li cjenik dostave isti i za otoke koji nisu mostom povezani sa ostatkom Hrvatske?
Da, cjenik je isti na cijelom području Republike Hrvatske. Važno je da navedete točne i potpune podatke kako bi vas dostavljač lako i brzo mogao pronaći.
Koliko je potrebno da uređaj dođe na moju adresu?
Isporuka zaprimljenih narudžbi kreće najkasnije 24h od primitka Vaše narudžbe (pritom se subote i nedjelje ne računaju). Nakon što dostavna služba prikupi paket sa skladišta, isti će biti isporučen sljedeći radni dan. U slučaju dostave na otoke, dostavna služba isporučuje pakete prema posebnom tjednom rasporedu.
Dostava nije stigla u roku od 5 dana. Zašto?
Obvezujemo se da će odabrani proizvod stići na Vašu adresu najkasnije u roku od 30 dana. Ipak, nastojimo da svaki paket dođe do kupca u roku od 2-3 dana, pri čemu se vikendi ne uzimaju u obzir. Mnogi su objektivni razlozi zbog kojih dostava pošiljke može kasniti: vremenske neprilike, nepotpuni podaci o adresi primatelja i slično. Također, ukoliko se radi o dostavi na otoke koji nisu mostom povezani s ostatkom Hrvatske, dostava se obavlja prema posebnom tjednom rasporedu dostavne službe.
Mogu li proizvod sam preuzeti, da ne plaćam troškove dostave?
Možete. Na koraku odabira dostave odaberite „Osobno preuzimanje“. Osobno preuzimanje moguće na adresi: Mraclin, Braće Radića 59, 10410 Velika Gorica.
Što da učinim ako mi je dostavljen paket sa oštećenom ambalažom?
Naručeni UMi proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne oštete. Svaki proizvod pakiramo i dodatno zaštićujemo specijaliziranom transportnom ambalažom. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja ili nedostataka, savjetujemo Vam da odbijete primitak iste, jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka pošiljke, dostavna će služba ispuniti Zapisnik o oštećenju i pošiljku vratiti u UMi.hr, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak. U tom slučaju, obvezujemo se poslati Vam novu pošiljku. Naknadne reklamacije za oštećeni proizvod u transportu, nažalost, ne možemo uvažiti.

PITANJA O JAMSTVU, SERVISU, POVRATU

Što znači da imate ovlašteni servis za UMi mobitele?
Kao ovlašteni distributer i ovlašteni servis koristimo originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj. Dodatno, napominjemo da u slučaju otvaranja ili popravljanja uređaja u neovlaštenom servisu ili od strane neovlaštenih osoba, poništava se jamstvo uređaja.
Razbio mi se ekran na mobitelu. Pokriva li to jamstvo uređaja?
Jamstvo ne vrijedi za mehanička oštećenja uređaja pa tako niti za razbijeni ekran ili razbijeno staklo. Vanjamstveni popravci se naplaćuju prema cjeniku servisa. Svoj zahtjev za vanjamstvenom reklamacijom možete podnijeti na način kako je opisano OVDJE.
Jeste li obavezni popraviti moj UMi kineski mobitel, ako jamstvo ne pokriva nedostatak ili grešku?
Nismo obavezni, ali ćemo to rado učiniti i to po prihvatljivim cijenama, u skladu sa važećim cjenikom servisa.
Imate li servis za druge kineske mobitele?
Nismo ovlašteni za popravak drugih brandova mobitela te ih stoga i ne popravljamo.
Vrijedi li jamstvo uređaja ako nemam račun?
Za korištenje jamstva prilikom reklamacije uređaja potrebno je priložiti jamstveni list (sa datumom i ovjerom Prodavatelja, račun te cjelokupni prodajni sadržaj (uređaj, punjač, USB kabel). Više o uvjetima jamstva vidjeti OVDJE.

PITANJA O SERVISU, JAMSTVU, POVRATU

Koje je radno vrijeme UMi.hr servisa?
Radno vrijeme je od ponedjeljka do petka: 08-16h. Blagdanima ne radimo.
Koliko se čeka na popravak mobitela?
Vaš ćemo uređaj popraviti najkasnije u roku od 30 dana od primitka uređaja. Trajanje servisnog postupka ovisi o vrsti greške, kvara, reklamacije. Svjesni smo da je 30 dana puno i zato se trudimo, a u tome i uspijevamo, da popravak traje što kraće, ali pritom prioritet imaju jamstvene reklamacije.
Mogu li vratiti kupljeni UMi proizvod?
Možete, u roku od 14 dana otkako ste primili proizvod. Više o uvjetima i načinu povratu robe, možete pročitati u Uvjetima poslovanja.
Kako mogu vratiti kupljeni proizvod?
Rok otkazivanja narudžbe počinje teći od dana kada je kupac ili treća osoba, koju je odredio Kupac, a koja nije prijevoznik, primio proizvod. Kupac može svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iskoristiti nakon što pisanim putem obavijesti Prodavatelja o raskidu na adresu: Solaterm d.o.o. Braće Radića 59, Mraclin, 10410 Velika Gorica ili na e-mail adresu solaterm@solaterm.hr. Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete vidjeti OVDJE.

TEHNIČKA PITANJA

Kupila/kupio sam UMi mobitel i ne radi mi Internet. Što trebam učiniti?
Za korištenje interneta na mobitelu potrebno je spojiti se na stabilnu WI-FI vezu. Za korištenje podatkovnog prometa Vašeg operatera, potrebno je konfigurirati APN postavke. Njihovo konfiguriranje ovisi o operateru i vrste mobilne usluge koju koristite. Ukoliko ne primite konfiguracijsku poruku APN Vašeg operatera, zatražite tehničku podršku operatera ili kontaktirajte tehničku podršku servisa.
Podržava li uređaj neki drugi strani jezik?
Mobilni uređaji koje distribuira Solaterm d.o.o. koriste sve svjetske jezike. Android kao programska platforma je internacionalna i u pravilu multijezična.
Zašto ne mogu staviti SIM karticu u uređaj?
Postoji mogućnost da koristite staru SIM karticu koja nije kompatibilna sa utorom na uređaju. SIM karticu nemojte škarama prepravljati i smanjivati. Novu SIM karticu kompatibilnu za uređaj možete zatražiti kod Vašeg operatera. Mikro i nano SIM kartice nude i bolje značajke u odnosu na „standardne SIM kartice“.
Mobitel mi nudi ažuriranje sustava. Trebam li ažurirati?
Ažuriranja sustava nisu nužna. Razvojni programeri, sa novim ažuriranjima poboljšavaju performanse rada softwarea. Ažuriranja su preporučljiva ukoliko se na prethodnoj verziji pojavljuje previše bugova. Napominjemo da prilikom ažuriranja sustava ne koristite mobitel (pozivi, pisanje poruka, surfanje...), dok se sustav ne ažurira do kraja. Također, osigurajte da na mobitelu imate dovoljno slobodne memorije na uređaju ili SD kartici.
Podržava li mobitel SIM kartice drugih mobilnih operatera?
Kineski mobiteli UMi koji su kupljeni na UMi.hr web shopu su otključani, odnosno kompatibilni za SIM kartice, tj. mreže drugih mobilnih operatera.
Izgubila/izgubio sam tzv. screen lock lozinku za uređaj. Što da radim? Smijem li ga poslati na servis?
Problem koji ste naveli nije u jamstvu uređaja. Ovakve greške su vanjamstve i naplaćuju se sukladno cjeniku servisa.
Kupila/kupio sam mobitel i ne mogu ga uključiti. Što da učinim?
Ukoliko ste kupili UMi sa izmjenjivom baterijom provjerite jeste li ste skinuli izolacijsku sa kontakta baterije. Izvršite prvo punjenje, prema preporuci proizvođača. Ako i dalje ne možete pokrenuti uređaj, zatražite savjet od našeg servisa na: podrska@umi.hr ili na 01 6256 112
Mobitel mi troši puno baterije i jako se grije.
Istovremeno korištenje više aplikacija, može zagrijavati Vaš uređaj i povećati potrošnju baterije. Savjetujemo Vam da provjerite imate li uključen GPS (lokaciju); koji dok je uključen troši puno baterije. Također, preporuča se korištenje automatskog osvjetljenja ekrana. Važno je napomenuti da baterija vremenom gubi svoj kapacitet i stoga je bitno na ispravan ju način puniti. Više o tome možete vidjeti OVDJE.
Kako ispravno puniti UMi smartphone?
Više o ispravnom načinu punjenja baterija možete vidjeti OVDJE.

OSTALO

Htjela/htio bih osobno vidjeti UMi smartphone prije kupnje, gdje ih se može vidjeti?
U tom slučaju posjetite ili kontaktirajte neke od naših partnera.
Imam neko drugo pitanje ili problem?
Ako imate ostalih pitanja koja ovdje nisu obuhvaćena, slobodno se obratite našoj korisničkoj podršci na: podrska@umi.hr ili na 01 6256 112

Nema proizvoda

To be determined Dostava
0,00 kn Ukupno

Kupi