Jamstvo

Ako nije drugačije navedeno u opisu proizvoda, UMi pametni telefoni imaju 2 godine jamstva.
Jamčimo Vam da će proizvod, ako ga pravilno koristite, u navedenom jamstvenom roku pravilno funkcionirati te se obavezujemo da ćemo na Vaš zahtjev predan u jamstvenom roku, o našem trošku ukloniti kvarove i tehničke nedostatke proizvoda, koji su nastali prilikom uporabe u vremenu trajanja jamstvenog roka.
Nažalost, bez računa i jamstvenog lista ne možemo uvažiti Vašu reklamaciju.
Kada reklamirate Umi smartphone obavezno je priložiti:

  • jamstveni list (ovjeren, sa datumom i IMEI brojem uređaja)

  • originalan račun ili fotokopiju

  • uređaj koji reklamirate, zajedno sa originalnom kutijom ukoliko je moguće te sa cjelokupnim prodajnim sadržajem (punjač, baterija, USB kabel)

  • detaljan opis reklamacije kako bi se olakšala provjera samog UMi mobitela

  • Vaše osobne podatke (ime, prezime, adresa, e-mail adresa i broj telefona)

Molimo Vas da adekvatno pripremite i zapakirate vaš UMi smartphone, kako bi se spriječila moguća oštećenja u transportu.
Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog roka.
Ako u roku od trideset dana od primitka Vašeg uređaja na servis kvar ili nedostatak ne možemo otkloniti, obvezujemo se da ćemo proizvod zamijeniti novim uređajem ili zamjenskim modelom istih ili boljih karakteristika ili Vam vratiti Vaš novac, a sve u dogovoru s Vama.
Iako ponekad Vaše jamstvo ne vrijedi, slobodno nas kontaktirajte radi popravka.
Jamstvo ne vrijedi:

  • ako se Kupac nije pridržavao uputa za uporabu proizvoda

  • u slučaju nedostataka, oštećenja i kvarova nastalih nestručnim i nepravilnim rukovanjem, uključujući, ali ne ograničavajući se na propuste poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu propisani uputom za uporabu

  • za kvarove nastale višom silom

  • ako su na mobitelu vidljiva mehanička oštećenja, uključujući, ali ne ograničavajući se na pad, prignječenje, savijanje, itd…

  • ako IMEI uređaja ne odgovara IMEI broju sa kutije uređaja

  • ako je IMEI broj uređaja uklonjen ili na bilo koji način izmijenjen

  • za kvarove koji su nastali zbog udara groma ili neispravne strujne mreže, prenaponskih udara

  • u slučaju da je uređaj bio otvaran, mijenjan ili popravljan od strane Kupca ili treće neovlaštene osobe; uključujući ali ne ograničavajući se na ugradnju neoriginalnih dijelova

  • u slučaju neispravnog rada uređaja zbog nezgode, izmjene ili prilagodbe softvera ili hardvera, uključujući, ali ne ograničavajući se na instalaciju neoriginalnog softvera, rad instaliranih aplikacija drugih proizvođača ili kvarove nastale korištenjem aplikacija drugih proizvođača

  • za kvarove ili oštećenja uzrokovana tekućinom ili vlagom

  • za kvarove nastale zbog neprikladnih radnih uvjeta i prostora, uključujući, ali ne ograničavajući se na iznimno visoke ili niske temperature, visoku vlagu, itd…

  • u slučaju kad rad baterije nije uzrokovan kvarom već istrošenošću

    Kapacitet baterije s vremenom postaje manje, a očituje se u bržem pražnjenju baterije u stanju mirovanja ili razgovora. Baterija se može puniti i prazniti više stotina puta, ali to utječe na njezin kapacitet koji s vremenom pada. Kada vrijeme između dva punjenja postane prekratko, zamijenite bateriju novom originalnom baterijom, namijenjenom za Vaš UMi.


    Vidi: Kako da ispravno punim svoj UMi smartphone?

  • u slučaju nedostatka na ekranu sa do dva neispravna piksela (nepromjenjive svijetle ili tamne točkice na ekranu); smatra se da su dva neispravna piksela u granicama prihvatljivosti

  • u slučaju oštećenja zbog izhabanosti ili korištenja prevelike sile tijekom rada (npr. tipke ON/OFF ili regulacije glasnoće)

  • u slučaju da se istovjetni modeli uređaja razlikuju u slikama njihovih kamera, u osvjetljenju ili boji ekrana

  • u slučaju da su kvarovi ili neispravan rad uređaja nastali zbog virusa, trojanaca, spyware programa i/ili drugih zlonamjernih softvera

  • za oštećenja koja su nastala u transportu nakon isporuke uređaja

  • u slučaju da je uređaj poslan u servis na popravak u neodgovarajućoj ambalaži koja ne štiti uređaj

  • ako je jamstveni list nepravilno ispunjen, ako je na njemu nešto ispravljano ili ako se utvrdi da se ne radi o originalnom jamstvenom listu

Želimo Vam napomenuti još par bitnih stvari:
  • UMi.hr nije odgovoran za rad mobilnog (GSM) sustava, njegovu dostupnost, pokrivenost, uslugu ili domet tog sustava

  • Preporučujemo Vam da na UMi smartphone ugradite odgovarajući softver za zaštitu od virusa.

  • UMi.hr nije odgovoran za slučajne ili posljedične štete bilo koje vrste, uključujući izgubljenu dobit ili komercijalni gubitak, do pune mjere u kojoj je odricanje od odgovornosti za takvu štetu dopušteno zakonom.

  • Zadržavamo pravo naplate naknade, ako se utvrdi da kvar reklamiranog uređaja nije pokriven uvjetima jamstva, a sve u skladu sa cjenikom servisa.

  • Jamstvo vrijedi isključivo na teritoriju Republike Hrvatske u skladu s hrvatskim zakonima.

  • Osobne postavke telefona, imenici, aplikacije i druge informacije mogu biti izgubljene tijekom popravka ili zamjene Vašeg uređaja novim. Savjetujemo Vam da napravite sigurnosne kopije važnih podataka sa Vašeg uređaja prije nego ga pošaljete ili predate na popravak. Iz zakonskih odredaba, propisa, ali i tehničkih ograničenja moguće je da servis neće moći napraviti sigurnosnu kopiju nekih ili svih sadržaja na uređaju. Servis ne odgovara za eventualni gubitak osobnih podataka nastalih tijekom popravka uređaja.


Nema proizvoda

To be determined Dostava
0,00 kn Ukupno

Kupi